Představte si, že sedíte ve zbrusu nové Corvettě, se kterou se vydáte na dálnici. Tam pořádně dupnete na plyn a vychutnáváte si radost z dynamické jízdy. V tom se ale ozve rachot a vteřinu na to nevidíte nic jiného než jen plochu přední kapoty vozy, která se vám chce podívat do interiéru.
Nic nevidím
Přesně tato obtíž nyní trápí některé majitele nových Corvett, kteří mají podobně zajímavých problému hned několik. Již dříve se objevily zprávy o problematické ergonomii vozu či o automatickém uzamknutí vozu v momentě, kdy jsou klíčky uvnitř. Nic z toho však není tak velký problém, jako vzdouvající se kapota.
Tento problém byl dokonce zaznamenán samotnou NHTSA, tedy americkou obdobou evropského NCAPu. NHTSA dokonce zaznamenala dva takové incidenty, při kterých došlo k nadzvednutí kapoty vozu v momentě, kdy byl vůz v pohybu a blokovaly výhled řidiče.
O to problematická tato situace je, že vůz před zahájením jízdy nijak řidiče nevaroval před tím, že mají, byť jen pootevřený, kufr, což je jinak u tohoto vozu naprostým standardem. Takže řidič nemohl nepříjemnosti ani jinak předejít.
Kde je problém?
Co přesně tuto nepříjemnost způsobuje momentálně není jisté. Navíc se předpokládá, že podobných případů je daleko více a čísla stížníků jen porostou. Majitelé legendárních Corvett tak nejspíše budou brzy svoláni do servisů, aby se zkušení mechanici podívali problému na zoubek.
Čtěte také: Ukradená Toyota bourala s ukradeným Buickem. Zatčeni byli nakonec všichni.
Do té doby je nutné, aby byli všichni řidiči těchto vozů neskutečně opatrní a pokud je to možné, se svým vozem raději ani nevyjížděli ven. Takováto lapálie totiž může skončit velice nepříjemnou nehodou, s velice vážnými následky.
Je trochu smutné, že se novinka Chevroletu příliš nevyvedla. Corvetty totiž patří dlouhodobě mezi ty největší poklady, které americký automobilový trh vydává, a byla by škoda, kdyby byla jej pověst jakkoliv pošramocena.