Mluvit o Rolls-Roycu jen jako o automobilce by nejspíše bylo chybné. Sama značka o sobě nyní nejraději mluví jako o domu luxusu, čemuž musí odpovídat i její nová identita. Z toho důvodu se rozhodla přepracovat své logo, aby byl více přitažlivý pro mladé zákazníky. Průměrný věk kupujících u této značky totiž nyní 43 let.
Změny celé značky
Slavná soška Spirit of Ectasy nyní bude hrát v rámci vizuální identity značky ještě výraznější roli. Výrobky začne zdobit jeho zjednodušená verze hledíc doprava symbolizujíc výhledy do budoucnosti.
„Použití Spirit of Ectasy znamená posun ve vyznění značky – od automobilového do kontextu životního stylu. Vypovídá o aspirační kvalitě v luxusní sféře a umísťuje ji do středu vizuálního jazyka. Spirit of Ectasy lze nyní kromě samotných motorových vozidel interpretovat jako múzu pro značku.“ uvedla Marina Willer, vůdce revidované identity značky.
Automobilka chce proto nyní použít novou barvu podpisu pojmenovanou Purple Spirit a dodávat jí kovový odstín růžového zlata. Tým značky uvádí, že oba odstíny sdělují smysl pro královskou hodnost a dlouhověkost.
Změněn bude i přímo logo značky. Bude psáno ve fontu Riviera Nights, které je podobné předchozímu Gil Sans Alt. Písmena ovšem nyní mají více zkosené hrany a společnost dává větší důraz na písmeno R ve slově Rolls-Royce.
RR zůstává
Jediná věc, která by se měnit neměla je monogram automobilky, kterým je dvojité R. Ten symbolizuje zakladatele automobilky a který byl až příliš ikonický, aby u něj byla prováděna nějaká změna.
Nový vzhled začne automobilka používat v září spolu s novinkou v podobě přepracovaného modelu Ghost, který by se měl představit již 1. září. Ten by měl přinést ještě větší porci luxusu spojenou s maximální precizností technického zpracování, a také pořádnou náloží moderních technologií. Mladí tedy po voze určitě pokukovat budou, otázkou ale zůstává, zda na něj budou mít.
Zdroj: Robb Report Media | zdroj foto: Rolls-Royce