Cadillac předvedl na Super Bowlu další skvělou reklamu

Vtipně, s celebritami a nenovějším modelem. Tak zní jednoduchý návod, kterým se řídí většina automobilek při vytváření svých reklam pro událost jménem Super Bowl. Letošní rok nebyl v podání Cadillacu výjimkou. Automobilka nás zavedla do vzpomínky na film Střihoruký Edvard, který nyní může konečně řídit.

Edward je zpět

Cadillac si pro Super Bowl připravil reklamu na svůj vůbec první elektrický model LYRIQ. A je jasné, že tak důležitý model chtěl představit v plné parádě. Proto zvedl telefon a zavolal vycházející herecké hvězdě Timothée Chalametovi a k němu naopak přidal hereckou legendu Winonu Ryder.

Právě její účast byla velmi důležitá z velmi prostého důvodu. Oba herci totiž natočili reklamu na motivy filmové klasiky jménem Střihoruký Edward, ve kterém Vinona před lety ztvárnila krásnou Edwardovu dívku.

Tentokráte však přijala roli Edwardovi matky, která je neustále trápena synovým prokletím, který má místo rukou nůžky. Jeho trable s tímto ostrým náčiním vykresluje v podstatě celá reklama, ve které má Edward problém i s jízdou v dopravních prostředcích.

Jeho matka se proto rozhodne vše vyřešit nákupem nového modelu LYRIQ, který je vybaven funkcí autonomního řízení Super Cruise. Díky této funkci totiž stačí Edwardovi stisknout jeden jediný knoflík a může jet kam se mu zlíbí.

Technologie pro všechny

Nový Cadillac nás ovšem nejvíce zaujal svým futuristickým vzhledem, plným LED podsvícení. Zajímavý je i jeho dojezd, který momentálně činí přibližně 483 kilometrů na jedno plné nabití. Na vůz však bude zajímavý pohled i zevnitř, kdy automobil nabídne LED displej s úhlopříčkou 33 palců, tedy displejem nevídaných rozměrů.

Dobrou zprávy pro nadšence moderních technologií, kteří však nedůvěřují elektřině je fakt, že novinka jménem Super Cruise bude dostupná také v konvenčních modelech Ecalade, CT4 a CT5.

Zdroje: Cadillac

Autor: Jan Černý
zavřít reklamu