Firma ABT vytvořil další nadupané Audi. Má přes 500 koní a je to kombík

audi-ma-pres-500-koni-a-je-to-kombik/" layout="button_count" size="large" data-payload="" button-position="content_start" style="--primary-color:#111111;--background-color:#ffffff;--hover-color:#888888;--count-color:#888888;--active-color:#de0000">

Na konci loňského roku představilo Audi facelift oblíbeného modelu RS4 Avant, které se tímto počinem zařadilo mezi nejrychlejší kombíky na trhu. Kolem celého představení sice nepanovalo až tak velké pozdvižení, jak se očekávalo, avšak výsledek stál rozhodně za to. U společnosti Abt si ale řekli, že jim vylepšení nestačí, a proto vytvořili svoji variantu Audi RS4 Avant, která je naprosto brutální.

Jak auto vypadá?

V tmavě černém lakování vypadá auto hodně agresivně, a dokonce až nebezpečně. Většinu konstruktérských změn byste našli na zádi, avšak Abt se zaměřuje většinou na interiér a motor, protože dokonalý design Audi už se dá vylepšit pouze těžko. I přesto byste na nové RS4 Avant našli zadní spojler a výfukový systém z nerezu se čtyřmi obrovskými rourami, které trčí zpod zadního nárazníku.

Jaký má tento drobeček výkon?

I přesto, že Audi představilo facelift verzi modelu RS4 Avant, pod kapotou to byla stará ohraná písnička. Přes 400 koní sice není špatných, avšak pro Abt to bylo málo. Proto se rozhodli pošťourat se v pohonné jednotce, takže z ní vymačkal celých 503 koňských sil. Pakliže si zvolíte úpravu Power S, dostanete ještě o 20 koní více, což je obrovský nárůst oproti původnímu motoru. Převodovka a pohon všech kol zůstali původní.

Díky čemu byl zvýšen výkon?

U moderních motorů všechno řídí počítače. Do něj zadáte pár informací, jak by se měl motor chovat, včetně množství výfukových plynů, které musí automobilky striktně dodržovat. Proto se mechanici společnosti Abt rozhodli vyměnit řídící jednotku, takže udělali z rychlého rodinného kombíku ultra výkonný a nebezpečný sporťák. Nesmí chybět ani větší otvory pro sání vzduchu k motoru a také další chladiče.

Abt opět potvrdil, že pokaždé, když se pustí do úpravy nového Audi, tak vytvoří brutální stroj, který rozhodně stojí za pořízení. Nejinak je tomu i u modelu RS4 Avant.

audi-ma-pres-500-koni-a-je-to-kombik/" layout="button_count" size="large" data-payload="" button-position="content_end" style="--primary-color:#111111;--background-color:#ffffff;--hover-color:#888888;--count-color:#888888;--active-color:#de0000">
Autor: Karel Mareš
zavřít reklamu