Nestává se příliš často, aby automobilka poskytla jednomu modelu tolik prostoru, že dostane i své vlastní autosalony, ve kterých budou prodáván pouze on. Jak se ale zdá, v případě oživené legendy Bronco se takto výjimečný přístup vyloženě nabízí.
Vlastní dóm
Nejprodávanějším modelem značka Ford je pick-up Ford F-150. Ten je proto také nejdůležitějším modelem značky. Jak to ale vypadá, modelu Bronco se dostává také množství pozornosti. O automobil, respektive jeho první verzi Bucking Horse byl takový zájem, že rezervace byly vyčerpány během několika hodin.
I to je důvod, proč se prodejci Fordů rozhodli co nejvíce z popularity jména vytěžit a pro Bronco staví vlastní showroomy. V nich by mělo být nabízeno nejen Bronco, ale také Bronco Sport a další přírůstky do této offroadové rodiny.
S požadavkem vystavět pro automobil vlastní svatostánky tudíž nepřišla shora, ale vyplynula z požadavků samotných prodejců. Těm, kteří mají zájem nechat si vystavět samostatné showroomy pro tento vůz pak Ford přislíbil, že je bude upřednostňovat v otázce zásobování novinkami.
Velký zájem
Zájem o výstavbu takových dómu projevilo nejméně sto prodejců, kteří je vystaví buď poblíž stávajících prodejen, nebo jako jejich součást. Tyto samostatné obchody by pak měly vystupovat pod logem Bucking Hrose, které je Broncu tolik blízké.
Podle údajů Fordu se rezervace modelu mění na tržby v 65 %. Od začátku tohoto roku se pak Bronca Sport prodalo již 23 356 kusů. Nyní je otázkou, zda Ford dokáže udržet s poptávkou krok, protože nedostatek čipů nadále svírá celý průmysl a Ford kvůli tomu dokonce zrušil své tradiční výrobní prázdniny. První dodávky Fordu Bronco by se měly uskutečnit v červnu. Prozatím je model nabízen pouze ve Spojených státech.
Zdroje: Ford