Velké finále americké fotbalové ligy se pomalu blíží a s ní i další pořádná dávka vtipných reklam, které jsou vysílány na jedné z nejsledovanějších sportovních událostí světa. Vlastně se jedná asi o jediné reklamy, na které se celý svět těší a které skutečně baví.
Elektromobilita je sexy
Svůj reklamní prostor dostane také automobilka GM, která si pro tento rok připravila několik reklam, ve kterých se stane hlavní hvězdou herec Will Ferrell, elektrická vozidla GM a tak trochu překvapivě také Norsko.
Reklamy by měly být součástí kampaně Evrybody In, která se zavázala zvyšovat povědomí o elektrických vozidlech. Zároveň se také snaží vybudovat okolo elektromobility pozitivní auru, která bude působit na zákazníky jako mořská pana zpívající na kameni.
Důvod proč se GM snaží o popularizaci elektromobility je jednoduchý. I americký gigant chystá v následujících letech masivní elektrickou ofenzivu, která by měla přinést až 30 nových eletkromobilů v následujících pěti letech. Spolu s nimi přichází také nové platformy určené výhradně pro elektromobily a zároveň i nové iniciativy na poli vodíkových technologií.
Zelená odpovědnost
Samo GM se zavázalo, že jeho portfolio se v následující dekádě stane čistě elektrickou záležitostí, tedy žádné spalovací motory a jen a pouze pohon na elektřinu. K tomu by se automobilka navíc chtěla stát do roku 2040 uhlíkově zcela neutrálním producentem vozů. Neznamená to tedy, že by automobilka nevyprodukovala ani trochu oxidu uhličitého, ale veškerou svou produkci emisí chce náležitě kompenzovat.
Vraťme se však zpět k reklamě a Willu Ferrellovi. Ten by se měl v reklamě trefovat do Norska. Proč? Severská země patří mezi premianty, co se využívání elektromobilů týče a GM určitě bude hledat důvody proč a potajmu Norům závidět. Nechme se však překvapit.