GT-R na safari

Holandský specialista na terénní přestavby si vzal na paškál Nissan GT-R o výkonu 600 koní a výsledek je vskutku překvapivý.

GT-R do nepohody

Napadlo vás někdy jaký vůz by byl perfektní v případě světové apokalypsy? Mnohé napadne některý z velkých pick-upů, co ale takové GT-R od Nissanu? Možná že právě tento Japonec ve speciální safari úprava by byl tím ideálním rychlým vozem pro úprk před každým nebezpečím.

Jeho přestavbu má na svědomí nizozemský úpravce a autorizovaný prodejce Classic Youngtimers Consultancy, který na sebe upozornil například terénním Lamborghini Gallardo, které odhalil koncem minulého roku.

Foto: Classic Youngtimers Consultancy

Postapokalyptická potvora

GT-R dostalo vínku camo lak, a také pohon všech kol. Ty jsou obuty do pneumatick skutečně grandiózních rozměrů, takže by s vozem neměl být problém uhánět i komplikovanějším terénem. K tomu mu pomůže také nové odpružení, díky které dostává vůz o 12 cm vyšší světlejší výšku, než je standardem.

A pak je tu samozřejmě i přepracovaná pohonná jednotka. Pod kapotou se uhnízdila V6 o objemu 3,8 litrů, která je schopna generovat výkon 600 koňských sil. Tento vůz je tedy nejen schopen procházet terénem, ale na silnicích si stále udržuje vlastnosti vozu, ze kterého vychází.

Foto: Classic Youngtimers Consultancy

Safari styl

Nesmíme také zapomínat, že zde pořád mluvíme o verzi safari. K těmto vozům neodmyslitelně patří i přídavné osvětlení. Samozřejmostí jsou střešní reflektory, které v tomto případě zastupuje LED lišta. U ní je také k dispozici střešní nosič, na který lze namontovat náhradní pneumatiku, palivo navíc, či sraženou gazelu. Tradiční reflektory jsou pak k nalezení na místě mlhovek.

Čtěte také: Britové si posvítili na Nissan Navarra. Snížený podvozek a motor z GT-R vás dostanou do kolen.

Úplně nás nenapadá, kdo by chtěl s tímto vozem jezdit v běžném provozu, nicméně je to zaručený způsob, jak na sebe přitáhnou pozornost. A vsadíme se, že Jon Olsson již jeden exemplář objednal, hlavně díky onomu barevnému pojetí.

Autor: Jan Černý
if (show_sssp) { document.querySelector(".fb-comments").remove(); }
zavřít reklamu