Kia o změně svého loga mluvila již před dvěma roky, kdy se na autosalonu v Ženevě objevil koncept Imagine, který nesel jeho přepracovanou podobu. Nové logo by se mělo již brzy dostat i na předprodukční automobily, jelikož automobilka před pár dny odhalila upravené logo, které bylo pojato tak, aby připomínalo ruční podpis.
Nové logo a rekordní ohňostroj
„Rytmická, nepřerušovaná linie loga vyjadřuje odhodlání společnosti Kia přinášet okamžiky inspirace, zatímco její symetrie prokazuje důvěru. Stoupající gesta loga ztělesňují rostoucí ambice značky Kia pro značku, a co je důležitější, to, co zákazníkům nabízí,“ tak automobilka popisuje své nové logo, které bylo představeno v doprovodu velkého ohňostroje.
Ten byl celkově složen z více než stovky jednotlivých ohňostrojových úseků, které automobilka označila za synchronizované umělecké představení, které zažehlo a oslavilo nový začátek automobilky Kia. Celá show se navíc zapsala do Guinessovy knihy rekordů, jelikož byl ohňostroj pouštěn z největšího počtu bezpilotních letounů najednou.
S novým logem také přichází přepracovaný slogan, který nahrazuje předchozí frázi „The Power to Surprise“, který automobilka používala. U tohoto sloganu se ovšem objevily problémy s duševním vlastnictvím, a proto se Kia rozhodla slogan změnit. Ten nový bude znít “Movement that inspires“ tedy „Pohyb, který inspiruje“.
Řada novinek
Veškeré změny jsou součástí dlouhodobější strategie, tzv. Plán S, který by měl být více přiblížen 15. ledna. V tento den bude Kia sdílet informace o změnách své produktové řady, která budou obsahovat i pět velkých odhalení. Ta ovšem budou přicházet postupně v průběhu celého roku 2021.
V příštích měsících by se měl představit nový Sportage. Zároveň byl letos potvrzen debut zcela nového elektrického crossoveru a samozřejmě příjdou některé aktualizace stávajících modelů. Z dlouhodobějšího hlediska se mluví o novém pick-upu a dalším velkém SUV, ovšem nic není prozatím oficiálního.
Zdroj: Kia