Porsche má nový způsob, jak na sebe přilákat pozornost úspěšných milovníků rychlosti, kterým se po účtech povalují miliony navíc. Představilo totiž modernizovanou 911 Turbo.
Klasika v novém
Novinka nabízí výkon 572 koňských sil. To znamená, že zrychlení z nuly na sto kilometrů v hodině zvládne za pouhé 2,8 sekundy. A to už je velice solidní rychlost a jen o ždibínek horší než poněkud dražší a technologicky starší Turbo S verze.
Výkon zajišťuje plochý šestiválec o objemu 3,7 litru vybaveného turbodmychadlem. Maximálně rychlost automobilů činí 320 kilometrů, což je ideální rychlost, pokud se chcete někdy projet po německých dálnicích, nebo se vám naskytne možnost vyzkoušet si novinku na některé skutečně dlouhé přistávací dráze některého z letišť.
Cenové rozčarování
Motor je tedy skutečnou lahůdkou už sám o sobě, a přesto si jeho autoři neodpustili vybavit jej technologiemi jako je VTG, která dokáže jeho schopnosti ještě povýšit. K dispozici je zde také přepracovaný systém chlazení vzduchem a vysoce přesné vstřikovače paliva pro co nejlepší odezvu škrtící klapky. Jedná se podstatě o takové malé, ale smrtící snajpříky, jejichž přesný um dokáže dostat řidiče do rauše.
Porsche nyní nabízí personalizovat si na míru vlastní Porsche hodinky.
Automobil je vybaven pohonem všech kol. O přenos výkonu na jejich nápravy se stará osmistupňová převodovka PDK. K nalezení jsou zde také kompozitní brzdy a další příplatkové lahůdky, které dokáží vůz vylepšit stejně efektivně, jako vysát finance z peněženek kupců. Vysokými částkami ta tyto doplňky je Porsche totiž doslova proslulé.
A na kolik tedy tato nová hračka vyjde. Ceny začínají na částce zhruba 4 milionů korun za verzi Turbo Coupe. Za verzi 911 Turbo Cabriolet zájemce zaplatí ještě asi o 300 tisíc korun víc. A to už jsou cenovky, díky kterým je tento vůz určen skutečně vyvoleným.