Tatra 31 (zdroj foto: veteranarena.cz) | ilustrační fotografie
článek: Po stopách kopřivnické Tatry, díl třetí
Co přijde po limuzíně Tatra 17? Tatra 31!
V roce 1927 již začínala být Tatra 17 lehce zastaralá, a proto bylo třeba přijít s jejím plnohodnotným následovníkem. Z vrat výrobního závodu tak začaly vyjíždět zbrusu nové Tatry 31, což byly opravdu velké a pohodlné limuzíny. Podvozek je opět klasický tatrovácký, tedy centrální nosná roura plus výkyvné polonápravy. Díky této koncepci byl vůz neuvěřitelně pohodlný i na tehdejších nerovných cestách. Maximální rychlost přesahovala 110 km/h a průměrná spotřeba se snadno vyšplhala až na hranici 14 litrů. Na přelomu 20. a 30. let však na ropnou krizi nebylo ještě ani pomyšlení.