Škoda Superb Scout je doslova vozem pro každou příležitost a do každého terénu. V létě 2019 byla totiž vlajková loď mladoboleslavské automobilky etablována i na zvýšenou variantu s mnoho hliníkovými doplňky, tedy verzi Scout. Zvláště v severských zemích, jako je Švédsko nebo Norsko, jsou tyto vozy velice oblíbené, protože zde panují mnohdy až nelidské podmínky. Auto je ale překvapivě zvládá dobře.
S modely Scout se roztrhl pytel
Modelová řada Scout se v poslední době dočkala obrovského rozšíření. K již existujícím variantám Octavie, Kodiaqu a Karoqu nyní přibyla i vlajková loď, tedy Superb. Všechny tyto vozy ohromují nejenom vnitřním prostorem pro posádku, ale také svou univerzálností v kombinaci s pohonem všech kol. Samozřejmostí je dostatečný výběr z výkonných motorů a také možnost příplatkové výbavy v podobě paketu pro špatné cesty.
Hlavní výhodou nového Superbu Scout je pochopitelně sofistikovaný pohon všech kol. Nejenom, že je dodáván ve standartní výbavě, ale také umožňuje daleko lepší ovladatelnost vozu na nezpevněných komunikacích, zejména na štěrku, sněhu nebo ledu. Pokud přední kola ztratí z jakéhokoliv důvodu trakci, pak se sepne hydraulická spojka ovládající destičky páté generace, díky čemuž je okamžitě připojen pohon zadní.
Co nabídne Superb Scout pod kapotou?
Většina z vás se asi rozhodne pro nejvýkonnější naftový agregát 2.0 TDI s výkonem 190 koňských sil. Pro příznivce vznětových motorů je k dispozici benzínový dvoulitr TSI s úctyhodným výkonem 272 koní a točivým momentem 350 Nm. To není na rodinný kombík do každých podmínek vůbec špatné. Obě varianty jsou k dispozici se sedmistupňovou převodovkou DSG a technologií Stop/Start. V terénu pak oceníte jízdní režim Off-road.
Škoda Superb Scout je dalším vynikajícím modelem z dílen mladoboleslavské automobilky. Pokud hledáte dostupné rodinné auto do těch nejdrsnějších podmínek, pak není lepší volba než nový Superb Scout.