Koronavirus změnil mnohé a také způsob prodeje automobilů. Za těmi již není nutné jezdit do autobazarů, ale stačí nakupovat online. Vroom je americká společnost, která právě tímto způsobem vozy nabízí a svůj prostor dostane také na Super Bowlu, pro který vznikají velmi originální reklamy.
Nepříjemný prodavač
Vroom se proto rozhodlo, že připomene, jaké to dříve bylo nakupovat vůz přímo v autobazaru. Dělá tak skrze třicetisekundovou reklamu, která zobrazuje proces nákupu automobilů jako torturu. Zájemce o koupi vozu je uvězněn na židli v temné místnosti, a prosí prodavače, aby mohl jít domů. Ten mu samozřejmě říká, že tak může učinit, kdykoliv si usmyslí, což ovšem očividně není pravda.
Celá reklama eskaluje do velmi napínavých záběrů, aby se po chvilce vše rozjasnilo a hrdina se zde neukázal nikdo jiný, než společnost Vroom.
Reklamu by měli všichni, kteří budou 7. února sledovat Super Bowl, což je celosvětově jedna z nejsledovanějších událostí, která přitáhne k televizním obrazovkám téměř celé Spojené státy.
Vtipně a s celebritou
Reklama od Vroom poběží během přestávek hry. Vůbec první reklama s tématem prodeje ojetých vozů se na Super Bowlu objevila v roce 2014 a šlo o spot společnosti Carmax. Jinak patří automobilky mezi stálice v jednom z nejsledovanějších vysílacích časů vůbec. Letos by měly představovat především elektrická vozidla, podobně jako tomu v loňském roce.
Automobilky také většinou sází na spojení celebrity s automobilem, a proto v minulém roce usedla za volant vozu E-Tron Sportback Maisie Williams, známá ze seriál. Co dalšího nás čeká letošní rok je prozatím otázkou, protože Vroom je první reklamou, která byla představena. S jistotou však můžeme říct, že i další reklamy budou podobně vtipné a společnosti o ně budou míst zájem. Letos totiž díky koronaviru usedne před obrazovky ještě větší množství lidí.
Zdroje: YouTube/Vroom