Takhle to dopadne, když se dostupné Ferrari dostane do rukou tunerů

Německý tuner si posvítil na Ferrari Roma, nové GT od ikonické italské značky, které vdechnul výkon 705 koní.

Dostupné Ferrari

Roma je takový malý velký pokus značky Ferrari vyzkoušet vytvořit něco zcela nového a nečekaného. Jeho nové GT, které se představilo na podzim loňského roku má být dostupným Ferrari, které odkazuje na slavné Dino, které v minulosti představovalo zcela novou a hlavně mnohem dostupnější cestu k vozům této značky.

Je tedy jasné, že ti, kteří byli doposud zvyklí na vozy s vzepjatým hřebcem na přídi, mohou být z Romy trochu zklamaní. Naštěstí tu je německý úpravce Wheelsandmore, který začal nabízet zajímavý upgrade balíček.

Foto: Wheelsandmore

Téměř teleshoppingová nabídka

Roma stojí na stejném základě jako Portofino. Nepatrnou proměnou si prošel i 3,9 litrový V8 s dvojitým turbem. Motor je schopen poskytnout 611 koňských sil, ovšem s novým balíčkem se jeho výkon zvedá na 690 koňských sil. Tím nejlepším na celé této úpravě je navíc ten fakt, že za ní zájemci zaplatí jen 3 360 eur, tedy necelých 100 tisíc korun.

Čtěte také: Když Ferrari sjede ze silnice a vydá se do australské buše.

To není vůbec špatná cena, vzhledem k tomu, že se zde stále bavíme o Ferrari. A tím navíc nekončíme. Díky novému výfukovému systému využívajícího ocelové komponenty a dálkově ovládané elektronické klapky poskytuje balíček navíc ještě dalších 15 koňských sil a neuvěřitelný zvuk.

Foto: Wheelsandmore

Tajně a dobře

Po vizuální stránce si prošla jedinou změnou kola. Ta jsou nabízena ve čtyřek různých variantách a ve dvou velikostech buď 21 či 22 palců. Jinak vypadá Roma stejně, jako když sjíždí z výrobní linky. Tenhle balíček je prostě věc, která se povedla. Za cenu 88 tisíc korun majitel dostane téměř 100 koňských sil navíc a nikdo si toho ani nevšimne. Tohle je v dokonalém souladu s filosofií vozu, která je Ferrari, ale jen málo kdo to na něm pozná.

Autor: Jan Černý
if (show_sssp) { document.querySelector(".fb-comments").remove(); }
zavřít reklamu